0.01%-regeln | Våga använda dina pengar för att göra livet rikare

Ja. Typ. :smiley:

Jag ser det mer som för de där extra-ordinära utgifterna utöver ens levnadsomkostnader. T.ex. de där vattenpistolerna det just nu diskuteras i avsnitt 419-tråden.

Det vill säga att kunna köpa något man vill ha utan dåligt samvete, utan att det påverkas ens framtida förmögenhetstillväxt och så vidare.

6 gillningar