Hej!Vill skapa en diskussion kring Bitcoin och dess utveckling, de har ju ökat i värde explosionsartat och "experter" hävdar att det kommer öka till 10 000 dollar och även till miljonbelopp. Man önskar att man hade varit med på tåget från början när det kostade några cent…Nu har det kommit ett företag som heter USI Tech som verkar hålla på med trading av denna kryptovaluta. Har inte satt mig in i vad de gör riktigt, men finns en presentation här: - YouTube mig känns det som pyramidspel, har inte investerat något själv utan fick tipset av en bekant, och är väldigt skeptisk. Hur ser ni på detta?Med vänlig hälsning,Björn
Formateringen verkade strula, här kommer inlägget mer läsbart:
Hej!
Vill skapa en diskussion kring Bitcoin och dess utveckling, de har ju ökat i värde explosionsartat och "experter” hävdar att det kommer öka till 10 000 dollar och även till miljonbelopp. Man önskar att man hade varit med på tåget från början när det kostade några cent…
Nu har det kommit ett företag som heter USI Tech som verkar hålla på med trading av denna kryptovaluta. Har inte satt mig in i vad de gör riktigt, men finns en presentation här:
För mig känns det som pyramidspel, har inte investerat något själv utan fick tipset av en bekant, och är väldigt skeptisk. Hur ser ni på detta?
Med vänlig hälsning,
Björn
Har varit med sedan april 2017 och köpt deras produkt (btcpacks) för ca 5000 kr totalt. Nu kan jag ta ut 1500 kr om dagen tills mina 150 packs har gått ut. Men jag gillar compunding effekten och förtsätter att köpa paket värda ca 50 euro st enda tills företaget existerar. Har tagit ut mina pengar som jag gått in med plus tagit ut en 10000kr extra o då i btc såklart. Känner att jag inte har nåt direkt o förlora. USA o Canada blev i dagarna uteslutna så chans finns att företaget inte kommer att kunna ha btc produkten kvar. Men jag har ju också deras tech tokens o funderar på att gå in med pengar i deras Forex trading också vi får se.