Hej, styr just nu om lite i barnens och vårt eget fondsparande (isk) och det vore trevlig/skulle underlätta om man hade allt samlat hos avanca eller nordnet, men jag undrar blir det inte onödigt dyrt om man sparar i externa fonder? Man blir ju sugen på t ex Spiltan…
Kikade på denna sida under ‘avgifter för sparande i externa fonder’ Jämför ISK-konton | Konsumenternas
Vi har i dagsläget LF och Swedbank, knappast ekonomiskt att flytta isk-kontona heller?
Tack för en mycket bra blogg!
Mvh Theresa