Experiment med bättre AI-sammanfattningar

Varför är du skadeglad när folk försöker använda tjänsten och det inte fungerar?

1 gillning

Jag tror att du förstod att jag skämtade och samtidigt kan förstå att jag inte tycker ”AI” tillför något speciellt på ett mänskligt diskussionsforum.

För just sammanfattningar är de väldigt bra. :blush:

Speciellt för oss glömska och hjärntrötta.

1 gillning

Det är som att säga att du inte gillar ordlistor och skrattar när nåns ordlista blivit stulen :sweat_smile:

2 gillningar

Hej! Jag är ganska ny här på forumet så jag har inte lärt mig alla funktioner ännu men i en tråd jag skapat gick det att klicka på “Sammanfatta” och få en AI att sammanfatta tråden vilket var en användbar funktion! Två frågor:

1. Sammanfattningsfunktionen verkade bara gälla de första inläggen i tråden. Inläggen efter en viss tid kom inte med i sammanfattningen. Går det att få en aktuell sammanfattning på hela tråden nu?
  2. Går det bara att få en sammanfattning på egna trådar eller kan man få det på andras trådar också? Jag såg nämligen en nyskapad tråd om nötter och frön och tänkte det skulle vara bra att få den sammanfattad :smiley:

/Spar-Nisse

2 gillningar

Tack för feedback, ska kolla på det. Har haft lite strul med AI-motorn. Den ska sammanfatta hela och man ska kunna göra det på alla trådar.

1 gillning

Har inte testat funktionen på länge, det var rätt ofta det inte gick.

Men testade på min kolonilottstråd idag och den funkade ok, även om den verkar ha missat att få med kollografen efter våren 2025.

2 gillningar

”AI” är redan dement och har gått i barndom. :sweat_smile::+1:

1 gillning