Jag undrar om jag borde tänka på vilken dag som mitt Auto sparande till barnportföljen skall dras från mitt konto.
Om det är bättre eller sämre att köpa vissa datum?
Jag undrar om jag borde tänka på vilken dag som mitt Auto sparande till barnportföljen skall dras från mitt konto.
Om det är bättre eller sämre att köpa vissa datum?
Hej!
Gissar att du då tänker på ett månatligt sparande via autogiro?
Om tanken är att månadsspara under en lång tidshorisont så behöver du inte tänka på att timea ett specifikt datum, utan grejen när man sparar regelbundet är att man inte behöver tänka på att “timea marknaden”. Sparar du varje månad så fångar man över tid både toppar och dalar.
Vänliga hälsningar
Elin