Hej Jan.Du säger i intervjuer att du inte varit framgångsrik över tid med aktier. Du säger att du förlorat allt två ggr. Hur kan hela innehavet blivit värdelöst? All in på ett bolag på aktietorget? Vad menar du med allt och vad förlorade du på?
Han förlorade pengar på de två senaste topparna, IT-bubblan och finanskrisen. Tror att han exempelvis hade Ericsson under 00, vilket inte slutade lyckligt.