Jan och Caroline.
Om ni har några “aktiva hinkar”, hur ser de ut i så fall?
Spelar ingen roll om de går bra eller dåligt, huvudsaken är att lära sig och ha kul eller vad ni skrev 
Tack för en bra blogg!
Jan och Caroline.
Om ni har några “aktiva hinkar”, hur ser de ut i så fall?
Spelar ingen roll om de går bra eller dåligt, huvudsaken är att lära sig och ha kul eller vad ni skrev 
Tack för en bra blogg!
Det vi har i vår aktiva hink är bland annat:
Samt några saker vi har avskrivit som förluster. ![]()
Om jag får fråga, varför ingen annonslänk till better globe? Det har du kört med förut. Har du slutat ambassadörköret?