Jan och Carolines "aktiva hink"

Jan och Caroline.

Om ni har några “aktiva hinkar”, hur ser de ut i så fall?

Spelar ingen roll om de går bra eller dåligt, huvudsaken är att lära sig och ha kul eller vad ni skrev :slight_smile:

 

Tack för en bra blogg!

Det vi har i vår aktiva hink är bland annat:

Samt några saker vi har avskrivit som förluster. :slight_smile:

Om jag får fråga, varför ingen annonslänk till better globe? Det har du kört med förut. Har du slutat ambassadörköret?