Jobbskatteavdrag | Hur tar jag bäst lön från mitt AB?

Har någon räknat ut vad sweet spot är?
Dvs, var går den högsta gränsen där lön är likvärdig med aktieutdelning?
(Inkluderat med löneskatt, arbetsgivaravgifter, bolagsskatt och utdelningsskatt).