Hej!
Kinas börs är ju stängd och jag läste att den öppnar igen 3 feb, så om jag skulle köpa eller sälja fonder idag (exempelvis Länsförsäkringar Tillväxtmarknad Indexnära som har exponering mot Kina), påverkas det köpet/säljet av en eventuell nedgång i Kinas börs den 3 februari, nu när Kinas börs är stängd?