Trump har fått mig att investera mina globala index långsiktigt i ETF-er. Kan inte sitta på händerna med fonder och vänta ut dagen om han hittar på dumheter.
Månadssparar i globala indexfonder som vanligt och när summan når ett visst belopp för jag över den till ETF som följer exempelvis MSCI ACWI.
https://rikatillsammans.se/forum/t/global-indexfond-vs-global-etf/93817/
No-brainer för långtidsinvesteringar i alla fall som man nästan aldrig rör. Ett fullvärdigt medlemskap i EMU vore förstås välkommet för mer frekventa affärer och kan nog bli så vad tiden lider.