@melwa är trevlig i verkliga livet också, så det är inte ens en fasad. ![]()
Tack detsamma! ![]()
Deltar gärna i hyllningskören! Är full av beundran för den medmänsklighet och goda ton Melwa tillför forumet. Vi har alla våra strider att kämpa och utmaningar i vardagen men Melwas hanterande av sina manar till eftertanke.
När man är på väg att ge upp hoppet om mänskligheten här på forumet är det bara att gå in på kolonilott-tråden så blir man glad och varm i hjärtat.
Håller verkligen med trådstartaren om att du verkar vara en fantastisk person @Melwa
Undrar om det finns något sätt att komma i kontakt med dig? För det går ej att skriva privata meddelanden här vad jag kan se?
Hittade hit på grund av ditt ypperliga svar i en tråd om tips på hobbys och jag fastnade verkligen för ditt utförliga svar med sådan spridning på intressen med allt från surdegsbröd till odling och diverse dator/konsolspel. Blev både imponerad och upplevde viss igenkänning när jag läste ditt svar
Om du trycker på hennes namn som du taggade så får du upp en vy över hennes profil. Där finns möjlighet för både meddelande och chatt.
Håller med, får så bra vibes av Melwa. Verkar vara en helt fantastisk människa ![]()
Fantastiskt fin förstapost på forumet också - välkommen hit! ![]()
Heja @Melwa!
Och nu Chattmästare också! ![]()
![]()
![]()
Jag tror du behöver skriva lite mer här innan du får möjligheten att skriva DM. Så häng här ett par dagar så kommer möjligheten snart öppna sig.
Haha tack så mycket!
Har hängt här lite då och då under flera års tid och det är även detta forum som inspirerat mig till stor del till att komma igång med att investera litegrann och har alltid tyckt att ni verkar vara så fina och hjälpsamma här i forumet.
Tillhör skaran som hellre läser än ”postar” så har inte blivit av att skapa ett konto förrän nu. Är samma med alla andra sociala medier för min del. Älskar att ta del av och läsa sådant som inspirerar mig men är dålig på att lägga upp saker ![]()
Tack för tipset, då ska jag göra det. Är en ”long time lurker” här på forumet men det har inte blivit av att skapa konto då jag vanligtvis är väldigt dålig på att göra inlägg för egen maskin (gäller alla sociala medier)
Jag ska se om jag kan skicka ett dm till dig imorgon @Elina_99, är väldigt hjärnmosig idag, så hoppas imorgon funka bra. ![]()
Absolut! Imorgon funkar jättebra. Hoppas ni har tålamod med förvirrade nykomlingar här för nu när jag äntligen kommit mig för med att skapa kontot så är det väl inte mer än rätt att jag åtminstone börjar förekomma i kommentarsfälten av och till framöver. Behöver bara få lite grepp om hur forumet funkar rent praktiskt