Mentorskapsprogram Property Effect

Hej,
Är det någon här som har gått PropertyEffects mentorskapsprogram?
Hur gick det för er?

Har diskuterats tidigare på forumet: Property Effects! - Nr 6 av emilv

Skulle aldrig i livet lägga några pengar på detta.

2 gillningar

Tyckte inte att en 4 årig gammal diskussion om ett företag som har andra grundare än de som är idag inte var relevant.
Ej heller någon som gått mentorskapsprogramet som gjorde några inlägg. Tyckte det inlägget var oseriöst och önskar mer sakliga inlägg baserat på fakta - om någon har det :blush:

Tillåt mig att vara skeptisk då de som skrivit positivt om det företaget, bara har skrivit just det enskilda inlägget. Förutom du som nu skrivit två här. :stuck_out_tongue:

Efter att ha kollat in allabolag.se och propertyeffect har jag svårt att se vad som ändrat sig. Samma människor nu som då. Samma fina front och fasad men något helt annat när man skrapar under ytan. Varför är bolagets adress en lägenhet i Nacka, när kartan på framsidan säger Sveavägen? Enligt bokföringen hade de 1 anställd 2019 och 0 under 2020. Deras Twitter och LinkedIn-konton har noll innehåll på sig.

Nej du. Lycka till med att driva folk att ge pengar till dem, men för mig är det samma bluff och båg nu som då.

5 gillningar

Jag förstår inte riktigt poängen, vad tillhandahåller dom som du inte kan googla fram?

Om du kollar på nybörjarkursen exempelvis så kostar den 3997 SEK och innehåller. 6x2h kursträff samt 3h förinspelat bonus material. Det är 15 timmars utbildning.

Jag skulle utan problem kunna spela in 15 h material för folk som skulle vilja lära sig hur man investerar i fastigheter av mig, bara från det som jag “casually” har lärt mig när jag har slösurfat, lyssnat på lite poddar och läst lite forum för skojs skull. Jag ser inte riktigt vad jag vinner på att köpa denna kursen.

Jag skulle vilja höra från någon - helst flera som gått mentorskapsprogrammet för att höra om det ni påstår stämmer eller det faktiskt är en bra kurs. Den infon går inte att goggla fram av någon anledning.

Är något för bra för att vara sant, är det med stor säkerhet också så. Ta hinten från ditt eget googlande och våra samlade kommentarer här. Gå vidare och följ Yztla’s råd.

1 gillning

Faktumet att du inte kan googla fram något om det talar väl kanske för sig själv.

1 gillning

Ja. Precis. Det var det som föranledde min fråga från början.
Tack för era input.

1 gillning