Pension och räntefonder

Hejsan
Om man tänker att man har ca 25 år kvar att spara tills pension, skulle ni välja att bara placera i aktiefonder eller räntefonder också?

I princip bara aktiefonder med 25år KVAR. Tänk också på att kapitalet antagligen ska tas ut under en 25-års period efter det också.

Så den ”sista” kronan kanske ska tas ut/användas om 50år :wink:

1 gillning

Men lite så kände jag oxå… tack för snabbt svar :pray:t2:

Skönt även att höra att man har 50 år kvar i livet :point_up:t2::star_struck::joy: