Hejsan
Om man tänker att man har ca 25 år kvar att spara tills pension, skulle ni välja att bara placera i aktiefonder eller räntefonder också?
I princip bara aktiefonder med 25år KVAR. Tänk också på att kapitalet antagligen ska tas ut under en 25-års period efter det också.
Så den ”sista” kronan kanske ska tas ut/användas om 50år 
1 gillning
Men lite så kände jag oxå… tack för snabbt svar 
Skönt även att höra att man har 50 år kvar i livet 

