Via min bank kan jag investera I SEB Euroland free of mgmt free C SEK. Vad tycker ni om den fonden?
Den kostar 0kr avgift. Lite som en variant på Avanza zenit fast exponering mot Europa?
enl hemsida på Opti så får den ”godkänt”. SEB Euroland Free of Management Fee C SEK – Är den bra? | Opti
Likaså hos småspararguiden SEB Aktiesparfond – verkligen ingen toppenplacering | Småspararguiden