Hej!
Om man fått vinst i en fond som har bra historik, låga avgifter etc så behöver man inte nödvändigtvis tänka att man ska placera om denna vinst. Är sparhorisonten lång kan man ligga kvar i den och låta vinsten växa till sig än mer.
Vänligen
Elin