Tacksamhet till personerna som driver RikaTillsammans

Jag tänkte få visa uppskattning, stöd och förtroende för Jan och Caroline för den otroligt värdefulla information och kunskap de samlat under RikaTillsammans-konceptet.

Mitt utbyte och nytta av detta har varit och är större än någon annan källa till finansiell rådgivning jag stött på, varken i böcker eller online.

Stort tack, hoppas ni fortsätter länge med detta!!!

84 gillningar

Kan bara hålla med :grinning:

1 gillning

Instämmer, rent guld!

1 gillning

Instämmer jag med : )

1 gillning

Jättestort, tack. Ni är bäst.
Även stort tack till alla på RT forumet.

4 gillningar

Håller med, jag är också tacksam för att RikaTillsammans finns. Fått kunskap & insikter som gjort att jag vågat börja investera (Lysas fondrobot). Tack för att ni finns :slightly_smiling_face:

2 gillningar

+1 :heart:
Uppskattar främst alla de aha-upplevelser man tagit lärdom av.

1 gillning

Precis!
En av mina favoriter är att inte bedöma om ett beslut var bra eller inte baserat på utfallet, utan istället på hur jag kom fram till det. Använder det resonemanget hela tiden, inte bara till investeringar.

9 gillningar

Kan bara hålla med, keep up the good work :muscle:

2 gillningar

Verkligen, och jag har ändå snubblat in här några gånger under årens lopp innan poletten trillade ner.

1 gillning

Den här sidan har hjälpt mig att strukturera och automatisera min ekonomi.
Jag har lärt mig massor och hade förmodligen aldrig börjat månadsspara på börsen utan RT.

Det var ett stort steg när jag för första gången satte in 1500 kr på Nordnet och satte ihop en nybörjareportfölj. Knappt 6 år senare hittar man en kvarts mille i indexfonder och 100k som kontantdel till min mellanhink.
Plus ytterligare 100k i buffert (ja, jag vet att jag är feg :grinning_face_with_smiling_eyes:) samt att jag parallellt jobbat ner min belåningsgrad på lägenheten till under 50%.

Inte mycket för vissa, men något jag aldrig kunnat föreställa mig när jag påbörjade den här resan.

Stort tack till Jan & Caroline! :hugs:
Utan er hade detta aldrig hänt.

4 gillningar

Jag har bara superlativer att ge till Jan och Caroline! Vilket engagemang och hängivenhet ni visar och delar med er av! Ni har verkligen betytt mycket för mig och att komma igång med att investera när jag som bäst behövde det efter min skilsmässa för 7 år sedan.

Jag instämmer med min stora tacksamhet till er!

59magier

2 gillningar

Instämmer också! Tack för att ni finns

1 gillning

Tack Jan och Caroline!
Ni har fått denna trygghetsknarkare att våga investera och tänka klokt gällande privatekonomin!

Hoppas ni fortsätter länge!

3 gillningar

Jag vill också passa på att tacka. Jag har lärt mig mycket genom åren även om jag är väldigt bångstyrig och mer eller mindre går emot alla de råd som Jan kommer med. Dock är detta råd och kunskap som jag, utan dåligt samvete, känner att jag kan dela med mig av till nära och bekanta (skulle aldrig drömma om att råda andra att investera som jag gör). Och att ständigt påminnas om denna typ av säker investering har nog en viss påverkan på mitt risktagande också, så tack! :upside_down_face:

1 gillning

Ett stort tack till Jan o Caroline för ert fantastiska arbete. Har länge haft ett stort intresse för ekonomi men sedan Rikatillsammans har väldigt mycket klarnat. Nu rullar sparandet och investerandet på och man är lugn i det man gör. Rika Tillsammans, Patreon och Goda Tider är en underbar trio :+1:

1 gillning

Helt enig!

:heart: till Jan & Caroline … och dig för att du startade tråden :grinning::+1:

Önskar att RT funnits när jag tog mina första stapplande investeringssteg för årtionden sen. Hade antagligen varit sjukt rik :grinning:, även om det gått helt OK ändå.

2 gillningar

Både Jan och Caroline är förebilder i mitt liv. Ni har hjälpt mig väldigt mycket. Tack!

1 gillning

Tack, jo jag tyckte de förtjänar en tråd fylld med värme :smiling_face_with_three_hearts:

1 gillning

Instämmer till fullo. Har lärt mig oerhört mycket tack vare denna fina blogg!

2 gillningar