Timlön på detta forum

Har inte “hängt” på detta forum så länge men har enligt sammanfattning läst i 12 h (tror iofs inte att jag varit inne så mycket utan har nog lagt ifrån mig telefonen med webbläsaren igång). Under läsningen fick jag tips om Rockerkort där jag kunde bjuda in vänner vilket jag har för mig gav 500 kr (tidsbegränsat erbjudande?), detta kort har även gett 174 kr i cashback efter att jag skaffat det. Idag fick jag tips om att köpa presentkort från IKEA och få 50% mer i värde vilket i mitt fall blev 250 kr (men hade varit 0 kr utan detta forum). Timlönen på detta forum ligger alltså i dagsläget på 85 kr/h för nyttig underhållning. Är det någon mer som kan räkna ut sin timpeng?

3 gillningar

Jag har 7 dagars lästid sedan forumet skapades för ett år sedan. Jag var aktiv på den gamla Frågor & Svar också. Totalt tre år på sajten, så kanske 21 dagar gånger 24 timmar = 504 timmar. Jag har faktiskt fått en gåva av Jan och Caroline så jag ligger säkert plus kring 1 kr/timmen. :joy:

Men räknar jag in allt jag lärt mig av både Bolmesons och er andra, då blir denna sajten min bästa tidsinvestering någonsin. :slightly_smiling_face:

5 gillningar

Tja, kan väl inte säga något defintivt men skulle tro att jag sårat rätt mycket pengar på uteblivna misstag

2 gillningar

Jag vet inte om det är bra eller dåligt men så här ser det ut för min bidrag på forumet :joy::face_with_hand_over_mouth::thinking: ?

Inte så konstigt att man får ofta huvudvärk :rofl::joy::tada::+1:.

2 gillningar

Jag vågar inte ens öppna statistiken. :joy: Men vissa saker får gå på intresse/hobby-kontot. :blush:

4 gillningar