Vad hatar du? Låt allt komma ut

Alla som ska envisas med att plocka hårda godisar i en mix. Ta en egen påse!

Sen hatar jag ingenting det är liksom för starkt ord för saker som händer etc. Men jag tycker det är jobbigt med regelverket för vilken sida man ska gå på. Väg, delad gång-cykelväg, gemensam gång-cykelväg resp bara gångväg - och jobbigast är ju att ingen verkar ha koll och så många går på fel sida :wink:

2 gillningar

Hoppas att @Anonym blir nöjd med alla trevliga svar han får :sunglasses::sunglasses::hugs::hugs::hugs::joy::joy::+1::face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:!?

1 gillning

Varma bananer

5 gillningar

Det var mer fullt ös medvetslös i förslagen som chatten slängde sig med kan jag meddela. Dock utan att tangera osmakligheter eller passera gränser. Väluppfostrade användare här inne :blush:.

3 gillningar

Har svårt för att hata, så sjukt präktig är jag

4 gillningar

En sak som jag verkligen hatar, är när folk lägger sig i vad jag får/inte får tänka, prata om, tycka, eller skämta om. Det får mig att flippa till orimligt explosiv rage mode.

1 gillning

Men grillade och friterade då tillsammans med fin glass :joy::joy::thinking:!?

1 gillning

Glass ja, den varma bananen har inget där att göra.

2 gillningar

Ja men det är vuxna människor som svarar här inne med full omsorg :joy::joy::two_hearts:

1 gillning

Låt den kallna först hos glassen

1 gillning

Kall + varm = bastun :joy::joy::raising_hand_man::raising_hand_man:

Möten. Möten. Möten. Det går inflation i möten på alltför många bolag.

5 gillningar

Människor som inte tar ansvar för sitt eget beteende utan skyller det på omständigheter eller andra människor. Tex dåligt beteende som rättfärdigas med att någon eller många andra minsann betett sig illa. Eller våld och kriminalitet som rättfärdigas med fattigdom.

Människor som inte kan hålla en saklig diskussion utan kommer med svar som inte har med frågan att göra, går över i personangrepp, flyttar mållstolpar, fortsätter använda argument som i diskussionen framkommit är o- eller motbevisade, mm.

Rättelse.
Jag hatar när detta händer, inte personerna. De flyttas till facket inbeciller ej värda stt lägga energi på. Egentligen är det synd om dem för jag tror de vill väl. Men det är inte mitt bekymmer.

7 gillningar

Men det ger pengar. Pengar. Pengar :joy::joy::joy:

Kakvarnare på webben. Det är dags att avsluta det experimentet nu. Tanken var god; folk vill inte bli profilerade av annonsbolagen och lagstiftaren trodde att kakvarnarna skulle ge incitament att sluta spåra besökarna. Har det funkat i praktiken? Nej. I stort sett har kakvarnarna bara lyckats stoppa den sortens kakor som vi alla var okej med, typ statistikkakor och inloggningskakor, medan annonsspårningen fortfarande är aktiv som ett “berättigat intresse” och liknande. Helt meningslöst. Bort med skiten så vi kan surfa i lugn och ro!

16 gillningar

Är det mötena som ger pengar? Trodde det var arbetet :stuck_out_tongue:

Hata är alldeles för starkt uttryck… Säg istället att man ogillar i olika nyanser…
Större delen av befolkningen vet inte va hat är, men anväder de ordet…

Bilister som inte blinkar höger ut ur cirkulationsplats.

11 gillningar

Nakna barn
Hund människor