Revolut
Sök:

Revolut

Läsarfråga till RikaTillsammans-communityn av Anders

ställde för sedan frågan: Revolut

Använde länken från er sida och öppnade ett konto. Satte in en mindre summa för att testa och så långt verkar allt fungera.

Den utlovade insättningen på 200 kr lyser dock än så länge med sin frånvaro. När kan den förväntas dyka upp?

Det finns 1 svar till denna fråga

svarade på frågan för sedan

Hej!

Jag vet tyvärr att det var lite strul under helgen som Revolut har lovat att ordna. Mejla mig på janATrikatillsammans.se om den inte dyker upp i slutet av veckan.

Många hälsningar,
Jan

Eventuella kommentarer till ovanstående svar

Om du har en kommentar till det ovanstående svaret, skriv den gärna här nedan.

  1. Vit pil

    Hej,
    Jag har svar från dem att du får de 200 kr vid första kortinköpet.

    0
    Gravatar ikon för användaren
    Bobby
  2. Vit pil

    Jag försökte regga mig via länken men det funkar inte. De ska skicka ett sms men verkar inte fungera. Ngn annan som har samma problem?

    1+
    Gravatar ikon för användaren
    Sven
  3. Vit pil

    Trist att det inte fungerade. Kan du testa igen och om det inte fungerar mejla mig på janATrikatillsammans.se så kan jag vidarebefodra ditt mejl till min kontakt på Revolut.

    0
    Gravatar ikon för användaren
    Jan Bolmeson
  4. Vit pil

    Liksom Bobby så kan jag heller inte skaffa inlogg. De skriver att ett sms ska skickas men det kommer inget. Har varit i kontakt med dem, både deras feedback-mail och forumet som finns utan resultat. Har testat att följa länken här, laddat hem appen samt testat från deras hemsida utan resultat. Någon som har lyckats skaffa sig en användare?

    1+
    Gravatar ikon för användaren
    Daniel
  5. Vit pil

    Jag har lyckats att bli användare. Kort är beställt, jag har lagt in 100kr den 08 augusti och fick de 200kr i bonus den 11 augusti.

    0
    Gravatar ikon för användaren
    Daniel Pettersson
  6. Vit pil

    Hej gänget! Hanna heter jag och jobbar för Revolut Sverige. Märkligt att ni inte mottar någon mail, detta brukar ske automatiskt. Jag kan hjälpa er via vår support, men behöver då era telefonnummer så jag kan hitta er i systemet. Ni får gärna maila mig på hanna.johansson@revolut.com så hjälper jag er :)

    Ni når även oss i Sverige-teamet på vår Facebook: https://www.facebook.com/RevolutSweden/

    0
    Gravatar ikon för användaren
    Hanna Johansson

Kommentera

Skriv ett eget svar till den här frågan

Skriv gärna så tydligt och utförligt som möjligt så att även någon annan kan ha glädje av det här svaret.



Ansvarsbegränsning: Historisk avkastning är ingen garanti för framtida avkastning. En investering i värdepapper/fonder kan både öka och minska i värde och det är inte säkert att du får tillbaka det investerade kapitalet. Samtliga analyser och all annan information som tillhandahålls lämnas uteslutande i informationssyfte, för allmän spridning, och ska under inga förhållanden användas eller betraktas som rådgivning, uppmaning eller rekommendation för att köpa eller sälja aktier eller andra finansiella instrument. Åsikter och analyser som presenteras är personliga och informationen ska inte ensamt utgöra underlag för investeringsbeslut. Du bör inhämta råd från andra rådgivare och basera dina investeringsbeslut utifrån egen erfarenhet. RikaTillsammans frånsäger sig därmed ansvar för eventuell förlust eller skada av vad slag det må vara som grundar sig på användandet av analyser, dokument och övrig information som härrör från RikaTillsammans. Läs mer i de fullständiga villkoren.

Få månadens bästa tips och artiklar!

Få de bästa tipsen, videoklippen och artiklarna från bloggen
till din mejl ungefär en gång i månaden. Tack! /Jan :-)

Genom att prenumerera godkänner du villkoren för nyhetsbrevet. Du kan avsluta när du vill.