GBG_Indian
Kör tankbil på gårdarna och samlar in mjölk. Sniffar på blommor och pratar med kossorna. Älskar mitt jobb. Bor i en hyrd 2’a och vet inte var jag ska göra med pengarna som blir över så därför hänger jag med er här på RT. Kan inte jämföra min lön med majoriteten här men har så jag klarar mig och blir över. Spar 12000 varje månad och har så gjort i nästan 15 år. Inga lån så barnen blir glada när jag lämnar in (=