Hej vänner,
Är det någon här som har fått igenom bolån hos Nordnet där belåningsgraden överstiger 50%? Jag har en tjänstepension i fribrev som jag funderar på att flytta. Men den får stå kvar hos dom om dom fixar bolån för villan med 70% belåningsgrad idag. Någon som fått igenom det?
Är väl grundkravet att det skall vara lägre än 50%. Sist jag tittade hade Nordnet stängt för nyteckning av bolån oavsett kapital.
Tack för återkopplingen, jo jag har förstått det så men trägen vinner eller hur man säger
hade hoppats på att nån annan lyckats så jag inte försöker stånga skallen blodig eller hur man säger.