Bolån hos Nordnet

Hej vänner,

Är det någon här som har fått igenom bolån hos Nordnet där belåningsgraden överstiger 50%? Jag har en tjänstepension i fribrev som jag funderar på att flytta. Men den får stå kvar hos dom om dom fixar bolån för villan med 70% belåningsgrad idag. Någon som fått igenom det?

Är väl grundkravet att det skall vara lägre än 50%. Sist jag tittade hade Nordnet stängt för nyteckning av bolån oavsett kapital.

Tack för återkopplingen, jo jag har förstått det så men trägen vinner eller hur man säger :sweat_smile: hade hoppats på att nån annan lyckats så jag inte försöker stånga skallen blodig eller hur man säger.