Börsen har rasat i över en vecka

Jag har min premiepension, ISK, ett par omplcerbara tjänstepensionsfonder och ett privat pensionssparande i fonder. Nu har börsen överallt gått ner sedan en dryg vecka. De enda fonderna som tycks ha gått på plus är Japan och Östeuropa småbolag, men deras kurvor på svd börs är osäkra. Nu undrar jag, ska jag hålla huvudet kallt, behålla mina fonder och vänta ut tills det vänder eller placera om? I vad i så fall?

Hej!

Om du hade tänkt att spara i en längre tid tex 20 år så ska du inte röra pengarna. Att börserna går upp och ner är vanligt.