Hej,
Spännande artiklar, mycket användbara 
Kommer det en ombalansering av den globala barnportföljens innehav i januari, liknande den föregående år? Vill investera lite men vet inte om jag bör avvakta tills ombalanseringen.
Ett stort tack
Daniel
Hej,
Spännande artiklar, mycket användbara 
Kommer det en ombalansering av den globala barnportföljens innehav i januari, liknande den föregående år? Vill investera lite men vet inte om jag bör avvakta tills ombalanseringen.
Ett stort tack
Daniel
Om du inte redan har pengarna i ett ISK så tycker jag att du ska vänta till efter nyår. Inte för att du behöver vänta på ombalansering. Det är ändå inga transaktionskostnader i portföljens fonder, så på det sättet kan du köpa nu och sedan ombalansera i januari eller när det nu blir. Men för att du betalar en kvartalsskatt mindre och allt du missar är två bankdagar.
Tack Emil, uppskattat