Ja det är helt sant, våra andra nyare och större bilar har kostat mer men den här har varit ett guldkorn😊
Jag håller inte riktigt med dig om att det närmar sig 4000kr/ månad. Det skulle innebära 1500kr till i kostnad per månad för jobbet på verkstad, delarna har vi ju betalt. Den lokala verkstaden har bra priser, vi har lämnat en annan bil där under flera år. Den är flera tusen billigare än märkesverkstäderna.
1 gillning