Mer SkrattaTillsammans - en liten "compilation"-video från 40 poddavsnitt

Hej!

Stort fan av Rikatillsammans och trogen läsare/tittare sedan flera år tillbaka. Jan och denna sidan är en väldigt stor anledning till att jag kom igång med investerande på Nordnet under 2017, och jag känner mig väldigt glad, nöjd och stolt med mitt sparande idag! :slight_smile:

Jag gillar också att knåpa ihop urdumma videos och lägga upp på Youtube, framförallt så kallade “compilations” från serier som har återkommande element (t.ex ett intro). Jag blev inspirerad av Caspians “blooperstråd”, och tänkte att denna video som jag roade mig själv med att klippa ihop förra året kanske kunde få flera att dra på smilbanden!
Men jag hade himla svårt att komma på en bra titel, jag hoppas denna är okej :wink:

31 gillningar

Som man säger: ändra aldrig ett vinnande koncept!

1 gillning

hahahaha… :rofl::joy: Jag älskar det… samtidigt så känner jag lite :man_facepalming:

Jag har försökt flera gånger ändra det, men det är ju jättesvårt… :flushed: Får väl chocka alla snart men något totalt off-brand… :joy:

Tack så hemskt mycket. :heart:

8 gillningar

Jag fnittrade gott när Carolin i ökande takt sa Hej, och skrattehögt när hon avslutade med Hallå! :joy:

6 gillningar

Åh. UNDERBART <3

2 gillningar

Hahaha, helt underbart!

1 gillning

Kan också visa på att det inte alltid går som planerat för Jan när han ska hälsa välkomna, även fast det är samma line varje gång!

4 gillningar

Men, det var ju bara för att jag skulle säga “min fru Caroline” och plötsligt så sitter @MoaD där istället Blev error i huvudet. “Min fru Moa skulle skapat många fler frågor… för alla inblandade…” :joy:

7 gillningar

Underbart!.. haha! misstänker att @janbolmeson och jag har ungefär samma klädbudget per månad också. :wink:

1 gillning

Haha, den är typ icke existerande. Förstår den där Steve Jobs grejen med att alltid ha samma outfit. :joy:

4 gillningar