Occlutech - Ska du anmäla dig för att teckna?

Funderade på att försöka med Occlutech när jag inte fick Ctec.

Personligen så står jag över denna

https://www.affarsvarlden.se/artikel/occlutech-staller-in-sin-planerade-borsintroduktion-trots-overtecknat-erbjudande