406. Vi har blivit med bil đŸ„ł ...men ska vi behĂ„lla eller lĂ€mna tillbaka den?

Prövat att stĂ€lla frĂ„gan, ”vad Ă€r ett rikt liv för oss?” :wink: SĂ€tta sig i en bil dĂ€r allt fungerar som det ska eller lappa och laga och fĂ„ fler rynkor och grĂ„a hĂ„r? Köp den bil ni vill ha och betala vad den kostar och gĂ„ vidare i livet. Inte svĂ„rare Ă€n sĂ„.

12 gillningar