Vad kul att du är intresserad av att anlita mig eller oss! Under åren har jag hjälpt många privatpersoner och företagare att ta sin ekonomi, sparande, liv och verksamheter till nästa nivå. Låt oss börja med ett förutsättningslöst möte.
Det enklaste är om du skickar ett DM (@janbolmeson) eller ett mejl till hej@rikatillsammans.se så tar vi det därifrån. Du får gärna skriva lite kort vad som skulle göra störst skillnad för dig. Det samma gäller om du är intresserad av att göra reklam hos oss.
Uppdrag som jag åtar mig från tid till annan är:
-
Coach- och mentorssamtal - allt från att göra livet rikare, till saker att ha koll på i gränslandet företagare/privatperson
-
Föreläsningar och workshops - allt från en 1-timmes inspirationsföreläsning för nybörjare till workshops för egenkonsulter på IT-företag om pension eller marknadsförare om kommunikation B2C.
-
Affärsutveckling, styrelsearbete och kommunikation - under många år arbetade jag som managementkonsult, styrelseproffs, kommunikatör och det är fortfarande något som ligger mig varmt om hjärtat. Har ju drivit eget sedan 2003.
-
Sammankopplingar inom mitt nätverk - under åren har jag lyckats bygga ett stort nätverk och jag har hjälpt många i communityn att både komma i kontakt med varandra.
Det som jag däremot inte gör är finansiell rådgivning. Framförallt är det en reglerad verksamhet och tyvärr är tillstånden i princip omöjliga att få för mig som en fristående aktör. Om du är ute efter finansiell rådgivning, så rekommenderar jag denna sammanställning av finansiella rådgivare.
Om du har en fråga, kommentar eller fundering hör av dig!
Många hälsningar,
Jan Bolmeson