När jag provar att välja “Standard” (som också heter ljust), och sedan mörk palett, så ser det precis likadant ut som när jag väljer mörkt tema. Så kanske är det läge att ta bort “mörkt” tema och döpa om “ljust” till “Standard”? Sedan kör nästan alla “standard” och väljer mörk eller ljus palett som de vill ha.
Det svarta temat behöver nog behållas, dock, det har gjort overrides för att trycka ner vissa saker till bakgrundsfärgen.
(innan du gör ovan borde vi testa att “mörkt” tema och “standard” med mörk palett faktiskt är samma)
Det kan hända att folk som körde “mörkt” tema förut nu får ljusa färger, då. Men då behöver de bara få instruktionen att väja “mörk” palett så har den de vill ha igen. Väljer man “auto” i palett tror jag den uppdaterar baserat på vad man har i OS:et, så de som har olika i OS:et på dag och natt får då automatiskt rätt färger även i forumet här.
Det här känns extremt mörkt, men det är avsikten va’? Jag insåg i chattläge att jag oftast klickar på loggan för att återvända till forumet och farbrors syn börjar försämras så det kändes som att klicka i ett svart hål.