Call for Caroline

Ja vad intressant, mer @carolinebolmeson till folket :slight_smile:

4 gillningar

Jag håller med! Skulle gärna höra mer från Caroline!
Jag hade tyckt det var kul att få höra mer om hennes vardagsekonomi. Hon har ju nämnt att hon å ena sidan köper second hand och å andra sidan köper färska hallon när hon vill. Så förstår att hon har lagt upp ett förhållningssätt där hon väljer vad hon prioriterar. Men utgår hon från någon budget? Det låter som hon är mer åt det sparsamma hållet men att det ändå får bli som det blir typ. Att Jan får pusha henne att använda pengar till det hon egentligen uppskattar?
Känner hon att hon har full koll på er ekonomi eller skulle hon vilja att den egentligen var mer ”uppstyrd” på det vardagliga planet med löpande kostnader? Eller är det ett helt gemensamt beslut att inte försöka dra ner månadskostnaderna för att ni inte behöver det?

För övrigt håller jag med trådstartaren om att hon är viktig för perspektiv i podden och gör att man kan hänga med även när Jan blir lite väl nördig :wink:
Heja Carro! :muscle:

5 gillningar

Tack för denna tråden!

Kan meddela att vi spelade in en variant på detta idag, kommer på söndag. :heart:

26 gillningar

Woho! Vad roligt @janbolmeson och @carolinebolmeson! Ser mycket fram emot att lyssna!! :grinning:

7 gillningar

Kul blir spännande att se/lyssna på! :slight_smile:

4 gillningar

Åh! Ska bli kul! :smiling_face_with_three_hearts:

4 gillningar

Kommer jag att bli besviken, eller ingick detta? :innocent:

2 gillningar

haha… sorry, det kommer i uppföljningen. :rofl:

Sinking GIFs | Tenor

2 gillningar

Då ligger avsnittet ute med Caroline:

Tack än en gång @Indexqueen för initiativet och tack till er andra för frågorna. :heart:

7 gillningar

Åh, vad roligt @janbolmeson och @carolinebolmeson att det blev ett avsnitt!
Har lyssnat med stor andakt! :heart:

5 gillningar

Jättegärna massa hudvårdsfokus!
Tips på konkreta produkter som är Ok/bra och billiga!
Men nu inser jag att jag nog inte lärt mig läsa ordentligt i forumet för avsnittet i fråga har redan varit?:see_no_evil:

3 gillningar

Inga problem, ja, det har varit:

1 gillning