Nytt år, nytt poddintro av Caroline - vad tänker vi?

Vi provade att spela in ett nytt poddintro där Caroline presenterar istället.

Vad tänker du?

• Carolines är nytt och fräscht - kör på det
  • Bra försök med Carolines - det går att göra lite bättre (kommentera)
  • Kör på med det gamla.
  • Övrigt alternativ (eftersom jag aldrig lyckas få rätt på en poll)

0 röster

4 gillningar

Båda är bra. Röstar på carolines bara för att det är kul med lite nytt.

1 gillning

Varför inte prata bägge två? Den ena börjar, den andre tar vid.

12 gillningar

Carolines är bättre från mitt perspektiv tack vare hennes fantastiska uttal av r. Den kanske är lite för snabb, så om möjligt göra takten en aning långsammare så man kan ta in alla orden och budskapet. Klockrent i övrigt. Sorry Jan :slight_smile: .

10 gillningar

Absolut, inledning, medelande, avslutning… Kan de dela på. Gärna en godbit specifikt för avsnittet på slutet också, så det inte blir same old, same old hela tiden… :blush:

1 gillning

Man varierar naturligtvis.

3 gillningar

Bra idé. Testar att köra tillsammans imorgon. :+1:

4 gillningar

Happy wife Happy life :violin::champagne::violin:

Fräscht, men liite för långrandigt tycker jag spontant!

Inget fel på Carolines version, men den tillför ju inget nytt. Varför lägga tid på detta? Ska ni ändra ska ni ändra rejält.

Jag tycker absolut INTE att ni ska dela på ett så här pass kort stycke. Det finns inget hattigare än två presentatörer som ska hålla varandra i handen och turas om att säga varannan mening.

Röstade på versionen med Caroline men håller med Aether ovan att kanske lite för snabb.

2 gillningar

Tycker Carolines är bra! Jag tycker inte ni ska köra den absolut först i avsnittet, utan kör en kanske 20 sekunders avsnittsspecifik säljande mening först. Typ Jan i studion som säger. “Hej, idag ska vi prata om <någonting> och det vill ni lyssna på eftersom <varför det är viktigt>” och sedan kör ni det där introt rätt på. Efter introt snackar ni på som vanligt.

3 gillningar

gillar tillägget “om privatekonomi … och livet

2 gillningar

Märkte att ni redan klipper det så här på andra ställen än Youtube. Jag som bara lyssnar på Youtube har inte insett det förrän nu.

@janbolmeson Hur kommer det sig att ni gör annorlunda på Youtube?

Det funkar lika bra vilket som :+1:t2:

Omväxling förnöjer!

Jag gillar båda!
Kanske varva?
Varannan vecka Caroline och varannan vecka Jan?

(Håller med om att Caroline pratar lite snabbt, just i klippet, men det går ju lätt att fixa!)

2 gillningar

Röstar också på båda två. Sista meningen kan ni säga tillsammans , “Det är VI som gör denna podden” :slight_smile:

1 gillning

Carolines var stråt vassare men gillar inte förändring så kör på det gamla. :slight_smile:

Gillar Carolines version, men tycker hon pratar liiiite för fort. Gillar också tillägget “och livet”.
Kör på det!