Tack för en inspirerande pod!
När jag läser om “hink-teorin” förstår jag inte var Rikatillsammans-portföljen passar in? Nybörjarportföljen till Mellanriskhinken, Globala barnportföljen till Passivhinken, men kan inte läsa någonstans var ni rekommenderar att använda just Rikatillsammans-portföljen?
En annan fråga - Förstod att ni endast rekommenderar den vid större instättningar, ca 200 000. Jag antar att det beror på engångsavgifter? Lämpar den därmed sig inte för månadssparande?