Hej!
Jag vill investera 200 000 i Rikatillsammans portföljen men vill helst inte investera allt på en gång. Är det då lämpligt att dela upp investering i tre steg, dvs. ca 67 000kr per tillfälle (ca 3-4 månader mellan varje insättning) eller är det mer lämpligt att investera allt på en gång då rikatillsammans portföljen ändå har så låg volatilitet? Courtaget är ju också rätt dyrt på många av innehaven. Vad hade ni gjort?
Tack på förhand!
Mattias