FutureNet

Någon som har erfarenhet av FutureNet? Vågar man satsa pengar?

Verkar väldigt osäkert och mycket troligt att det är ett rent bedrägeri.

Du ska om jag förstår det rätt betala för att få ett reklampaket som sen genererar en vinst tillbaka till kunden alternativt betala in en liten summa som magiskt växer med tusentals procent.

10 dollar kan uppenbarligen bli till 44 000 dollar (vinst på 4400%) och det är bara början. Här nämns ingen tidshorisont så antar att samma gäller för ett sparkonto med 0,55% ränta också bara man har tålamod.

De tre första rekommendationerna som dyker upp när man söker på futurenet på google är såvitt jag kan se andliga medium och healers som rekommenderar tjänsten vilka jag inte skulle förlita mig på när det gäller investeringar.

Futurenet har funnits några år nu och är ett sk revenue share program. Det består av många olika delar och jag har gått in med några 1000 lappar i något som heter FutureAdpro. Googlar man på ex. Revenue share futurenet review" så dyker inget anmärkningsvärt upp. Jag har personliga vänner som tagit ut pengar ur systemet så det fungerar, jag återinvesterar f.n min vinst i nya s.k Adpacks för att öka avkastningen längre fram och kommer vänta med att ta ut någon vinst.

Jag har satt ihop ett dokument hur FutureAdpro fungerar.

Finns att läsa på: http://www.amity-invest.se/wp-content/uploads/2018/08/Kort-om-Futurenet.pdf