Idag fyller Sverige år! Jag tycker det är en dag värd att uppskatta för allt det fina och bra som vi har i Sverige. Så grattis till oss alla! Hoppas att du får en fin dag.
Vi själva inleder med lite basketavslutning för en liten grillning senare idag. Återkommer med bilder.
Vill även passa på att säga ett stort tack både till dig som läser i forumet men framförallt till dig som skriver, bidrar och gör forumet till det fina stället det är. Tack så hemskt mycket och så himla coolt att vi kan bidra till att bli rika tillsammans på riktigt. ni är bäst!
Firar Sverige genom att fira mig själv som hade klokheten att ploppa ut på nationaldagen. Välplanerat då jag redan som liten insåg att det här säkerligen blir en röd dag i framtiden så jag alltid får vara ledig på födelsedagen.
Det är faktiskt riktigt nice att vara ledig på sin födelsedag. Jag föddes på en vanlig vardag så jag har satt i system sedan ett dussin år tillbaka att vara ledig på födelsedagen. Rekommenderas starkt!
Jag firar det och att jag idag har hängt här på forumet varje dag i 1år , många timmar och många inlägg har jag läst och stor kunskap har jag fått under året.
Jag vill tacka @janbolmeson och @carolinebolmeson för ett fint forum och många bra avsnitt.
Jag vill samtidigt tacka alla er på forumet som ständigt bidrar till att höja min kunskap om allt mellan himmel och jord
OBS Sverige fyller INTE 500år idag. Vi har haft svenska kungar sedan Olof Skötkonung fr mitten av 1000-talet. Vi firar idag 500års minnet av Gustav Vasas valdes till kung i Strängnäs 1523 (=befrielsen av fr Danmark, vilket vi i och för sig var i union med och formellt kanske inte ockuperade av)