Sparar cirka 10% av min nettolön dvs 3000:-/månNu åker pengarna bara in på mitt sparkonto men ska börja fördela pengarna i olika portföljer enligt 4-hink.Hur bör fördelningen av dessa 3000:- vara?Hinkarna avser alltså pensionsspar, buffert och lekhink
Liknande ämnen du kan gilla
| Ämne | Svar | Visningar | Aktivitet | |
|---|---|---|---|---|
| Hur ska fördelningen se ut av månadssparandet? | 2 | 432 | 31 Oktober 2020 | |
| Fördelning månadsspar | 1 | 317 | 2 Oktober 2018 | |
| När lägger ni in pengar i ”Lekhinken”? | 2 | 709 | 14 Juli 2021 | |
| Hur fördela regelbundet månadsspar i 4-hinkar principen? | 2 | 764 | 16 Oktober 2020 | |
| Hur ska jag fördela pengarna? | 2 | 645 | 19 April 2019 | |
| Hjälp att fördela mitt sparande? | 3 | 672 | 10 November 2022 | |
| Hur ska jag placera mina ihopsparade pengar? Sparkonto eller fonder/aktier? | 1 | 414 | 3 April 2017 |