Månadssparande bra eller dåligt?

Hej!
Vad tycker ni om mitt sparande månadsvis 2025?

Välkommen till forumet.

Jag hade ändrat till 90% - 100 Länsförsäkringar Global Index.
Väljer du 90% Länsförsäkringar Global Index så kan du ha de återstående 10% på vad du känner för.
Väljer du 100% Länsförsäkringar Global Index så är det bra och enkelt.
Lycka till.

Hade nog förenklat det lite:

Länsförsäkringar Global index 85%
Spiltan investment 5%
Amf småbolag 5%
Länsförsäkringar tillväxt 5%

Då har du ändå typ 10% homebias och liten tillväxt om du tycker det är intressant.