Det var ju så lätt att hitta att jag inte såg det.
Tack! RT var i topp på min lista också.
1 - The Matchbox - A Cycling Podcast
2 - P3 Historia
3 - RikaTillsammans
4 - Spöktimmen
5 - Cykelwebbenpodden
@janbolmeson det verkar som att antalet publicerade minuter är flaskhalsen som begränsar er från att vara högst upp hos ännu fler människor.
Eftersom du jobbar mycket med effektivisering och optimering samt är tävlingsinriktad, betyder detta att vi kan börja förvänta oss 2 avsnitt i veckan kommande år
- Rikatillsammans
- Jordan Peterson podcast
Mycket tack vare @AuAgEric också.
@janbolmeson @carolinebolmeson Vilka poddar är högst upp er lista?
Hemska sanningen är att jag inte lyssnar så mycket på podd tyvärr.
För @carolinebolmeson skulle jag nog gissa Häxtimmen?
Själv har jag druckit brännvin och lyssnat på Ulf Lundell. Edit: Mest spåren Sjöar, En fri man i stan och Siddharta. Alla sorterar i sin 40-års kris på sitt eget sätt antar jag.
Med tanke på att RT troligen står för 90% av mitt poddlyssnande på Spotify, så blev 2022 lite av en intensivkurs i ekonomi för mig. Lyssnade ifatt en massa, då jag hittade podden i början på året. 2023 blir troligen som en fortsättningskurs i 1/4 fart.
Men hinkarna är i ordning, så det kommer rulla på!
Lyssnar i Podcaster-appen så får ingen fin statistik. RT har säkert legat högt men inte lika högt i år som de föregående 3 åren. Nog God ton och Sista måltiden som toppat i år. Har medvetet undvikit att grotta ner mig för mycket i ekonomi i år för att minska frestelsen att agera för mycket. Min favorit i år var Just keep buying (var väl i år?).
Jag lyssnar sporadiskt på Häxtimmen. Andra poddar det blir ibland är de som handlar om hälsa och tar upp det som alla tror är ohälsosamt. Tex, kött (jo, det är hälsosamt). Tycker om när poddar tangerar politisk korrekthet (dvs. går över gränsen) men kan inte peka på någon speciell just nu.
Jag lyssnar också på Livet med Gabi och Sandy.
Blev en del poddlyssnande i år också.
Dock är majoriteten under första halvåret då jag pendlade längre.
Knappt lyssnat under oktober och november.
RT inte på topp längre då annan podd ger ut nästan två avsnitt i veckan.
RT klämmer sig in på en femteplats här.
Annars är jag stolt över att i år vara topp 250 personer i världen som lyssnar allra mest på bandet Explosions in the sky.
Använder alla Spotify?
Kör pocket casts själv. RT är antagligen på topp 5 tillsammans med Hardcore History, Darknet Diaries och The rest is History. RT är nog enda svenska podden jag lyssnar på tror jag.