Yep, lägger det på tabbekontot. ![]()
Glöm det! Shit happens. Värre saker kunde raderats! ![]()
Jag blev bara så jädra paff. Trodde jag typ blåst en säkring men så hade det ju sin förklaring.
Gammalt djungelordspråk: Hellre ett olyckligt serverbyte än en blåst säkring ![]()
Kanske lite off-topic men vad heter den mjukvara som driver det här forumet? Gillar den skarpt och undrar mest för framtiden om man själv skulle sätta upp något.
Här är den:
Mange takk!
Tänk!
Jag hade räknat med 500 buggar, 5 - 10 h server offline meddelande och minst 20 svärande forumanvändare.
- Vi fick 5 minuter miniglitch. (Som bara jag märkte.)
- Vi ”förlorare” 30 minuters skriverier när servern gjorde en ”time warp”. Ingen katastrof!
- Alla ”kastades” ut ur forumet och var tvungna att förnya sina lösenord! = Gratis säkerhetsuppdatering!
- En suck? från en person?
Så en tokbra ”patchday” om man jämför med hur det oftast ser ut när ”proffs” gör stora uppdateringar! ![]()
![]()
Så var stolt, nöjd och njut av att vi nu har en färsk server att härja på! ![]()
Ett inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Byte av hårddisk på forumservern kl 0800 imorgon 14 november
2 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Byte av hårddisk på forumservern kl 0800 imorgon 14 november