Patchday på RT: Byte av servern för forumet - torsdag 20 juli kl. 10.00 - 13.00

Bara en kort heads-up. Min leverantör av servern för forumet ska göra en teknisk uppdatering imorgon kl. 10.00 - 13.00. Om allt går som planerat kommer ingen märka något. Men Murphy brukar ha något att säga till om, därav en heads up. :slight_smile:

Jan

10 gillningar

Viktigaste är att chatten fungerar :joy::joy::rocket:

6 gillningar

Haha, ja, vi får gå ut på en promenad eller något. Hur ska det gå? :scream:

6 gillningar

Ja det måste kännas jobbigt :joy::grin: ?!

3 gillningar

Men… vad ska vi göra då? :scream:

3 gillningar

Alla köper Diablo? Och chattar där! :rofl:

4 gillningar

Murphys law :open_mouth:

2 gillningar

Amen … jag la ett svar på senaste avsnittet. Såg det publiceras och ändå är det puts väck :fearful::joy:. Murphy var nog allt framme. Sen blev jag även utloggad på alla devices. Hände typ inom senaste timmen.

1 gillning

Det blev ett bakåt hopp för hela servern förut. Så 30 min av aktiviteter verkar ha förlorats. :see_no_evil:

4 gillningar

Det förklarar varför jag upplever att en massa dåliga pappaskämt försvann ur chatten också.

5 gillningar

Snäppet värre än nattskiftets missar om 3-4 timmar? :grin:

4 gillningar

Nej, så farligt är inte serverhicka. Skärpning nattskiftet!

3 gillningar

Tror allt ska vara igång nu… Sorry för missen tidigare idag, tydligen var den nya servern igång, men trafiken gick till den gamla. :see_no_evil:

2 gillningar

Jag hänvisar till mitt tidigare inlägg.

1 gillning

Jaha ok det var det som hände.

Tyvärr långt inlägg. Pallar inte skriva om det igen. Världen går nog vidare ändå :joy:

4 gillningar

@JFB vad händer med dig. Den här är din kortaste inlägg sedan jag känner dig på RT? Annars brukar det bli långa uppsatser :joy::joy::joy:

2 gillningar

Det var ett långt inlägg. Server byter löste det :grinning::+1:

3 gillningar

Sorry… känner mig dum för det @jfb :see_no_evil::cry:

1 gillning

Äsch!
Släpp!
Shit happens, och det är ingen mening att gråta över spilld mjölk. :slight_smile:

Ta det på din tabbekvot, vännen!

3 gillningar