Bara en kort heads-up. Min leverantör av servern för forumet ska göra en teknisk uppdatering imorgon kl. 10.00 - 13.00. Om allt går som planerat kommer ingen märka något. Men Murphy brukar ha något att säga till om, därav en heads up. ![]()
Jan
Bara en kort heads-up. Min leverantör av servern för forumet ska göra en teknisk uppdatering imorgon kl. 10.00 - 13.00. Om allt går som planerat kommer ingen märka något. Men Murphy brukar ha något att säga till om, därav en heads up. ![]()
Jan
Viktigaste är att chatten fungerar ![]()
![]()
![]()
Haha, ja, vi får gå ut på en promenad eller något. Hur ska det gå? ![]()
Ja det måste kännas jobbigt ![]()
?!
Men… vad ska vi göra då? ![]()
Alla köper Diablo? Och chattar där! ![]()
Murphys law ![]()
Amen … jag la ett svar på senaste avsnittet. Såg det publiceras och ändå är det puts väck ![]()
. Murphy var nog allt framme. Sen blev jag även utloggad på alla devices. Hände typ inom senaste timmen.
Det blev ett bakåt hopp för hela servern förut. Så 30 min av aktiviteter verkar ha förlorats. ![]()
Det förklarar varför jag upplever att en massa dåliga pappaskämt försvann ur chatten också.
Snäppet värre än nattskiftets missar om 3-4 timmar? ![]()
Nej, så farligt är inte serverhicka. Skärpning nattskiftet!
Tror allt ska vara igång nu… Sorry för missen tidigare idag, tydligen var den nya servern igång, men trafiken gick till den gamla. ![]()
Jag hänvisar till mitt tidigare inlägg.
Jaha ok det var det som hände.
Tyvärr långt inlägg. Pallar inte skriva om det igen. Världen går nog vidare ändå ![]()
@JFB vad händer med dig. Den här är din kortaste inlägg sedan jag känner dig på RT? Annars brukar det bli långa uppsatser ![]()
![]()
![]()
Det var ett långt inlägg. Server byter löste det ![]()
![]()
Sorry… känner mig dum för det @jfb ![]()
![]()
Äsch!
Släpp!
Shit happens, och det är ingen mening att gråta över spilld mjölk. ![]()
Ta det på din tabbekvot, vännen!