Har märkt att när jag läser i en tråd så kan jag plötsligt skjutas upp flera inlägg, så jag måste scrolla ner igen till där jag läste, detta sker lite då och då.
Är det fler som märkt av det här? Går det att lösa på något sätt? Det är frustrerande och jag undrar om det bara är jag.
Ingen lösning, men det dyker upp en knapp “Tillbaka” i scrollisten till höger om posterna. Den tar dig tillbaka till den post du blev bortkastad ifrån.
Mig händer det främst när jag skrivit en kommentar. Har varit samma så långe jag kan minnas. Men stör mig inte nämnvärt, går fort att scrolla tillbaka.
Jag har inte märkt det speciellt i samband med att jag har kommenterat. Mer när jag har läst många poster i en tråd. Däremot TROR jag mig se ett samband med om jag scrollar med rullhjul på mus eller annan knapp. Jag hamnar oftare i återgångsläget med musen än om jag använder page down och page up.
Guldmedalj för tipset om Tillbaka-knappen. Jag hade inte lagt märke till den tidigare, men nu har jag använt den flera gånger när problemet har uppstått. Det förbättrar ju det hela avsevärt.
Så blir det med anpassad reklam. Orsaker diverse hopp beroende på vad du titta på. Blir värre om rt kör med reklam som skiftar sig själv. Då varierar storleken utan man laddar om sidan
Så forumet är helt enkelt okej med att man skjuts upp i trådarna lite då och då? Och måste lägga flera minuter på att scrolla ner och hitta rätt igen, speciellt i större trådar?
Märklig kod som gör att man skjuts upp i trådar, undrar hur de tänkt, eller inte tänkt?