NÀr man fÄr en notis att nÄgon taggat dig och trycker pÄ notisen, sÄ kommer man inte alltid till meddelandet. Var dock lÀngesen sÄ kommer inte ihÄg om det var det jag ville pÄpeka dÄ
Det kanske ocksĂ„ Ă€r en bugg att det gick sĂ„ segt att fĂ„ notisen om dettađĄ
Jag tĂ€nker mest pĂ„ att det inte funkar bra att börja lĂ„ngt bak frĂ„n âlast readâ och lĂ€sa saker man missat. Texten hoppar runt, och om nĂ„gon postar under tiden man Ă€r i historiken för att lĂ€sa ikapp sĂ„ hoppar den över allt emellan dĂ„ och nu som den inte laddat redan, sĂ„ att man missar massa meddelanden emellan om man inte laddar om sidan. Laddar man om sidan dĂ„ hamnar man pĂ„ slutet, sĂ„ den tappar bort var last read egentligen Ă€r.
Med alla de hÀr problemen Àr det fullstÀndig misÀr att försöka lÀsa ikapp chatten.
Jag tÀnkte att forumet uppdateras lite dÄ och dÄ och att detta skulle försvinna pÄ samma sÀtt som det kom (för det funkade först), men det har gÄtt sÄ lÀnge nu sÄ frÄgade.
Ska söka i deras bugglista och se om jag kan hitta.
Har kollat igenom chatten lite löst ett par dagar och ofta verkar det som det saknas en tidsperiod.
T.ex nu i morse. Jag hade hela kvÀllen/ tidig natt och det senaste pÄ morgonen. NÀr jag loggar de ett in nÄgon timme senare sÄ hade det kommit in ytterligare poster i perioden sen natt/morgon.
Jag Àr inte aktiv pÄ chatten men finner nöje i att följa den och dessa glapp hör det svÄrt att följa med.
Vanligt folk kollar ju trots allt pÄ Paradise Hotel, Big Brother och Robinson. Vi uppfyller vÀl samma funktion fast i textform. Och mycket seriösare
Största buggen Àr vÀl ÀndÄ att anvÀndarna i chatten upplevs alldeles för seriösa och allvarssama. Jag hade uppskattat en lite lÀttsammare stÀmning dÀr inne.
-Vid taggning sÄ hoppar inte chatten till rÀtt stÀlle frÄn notisen nÀr man klickar pÄ lÀnken
-NĂ€r man varit i chatten och Ă„tervĂ€nder sĂ„ hamnar man i âfrĂ„n senaste besöketâ men i den vyn sĂ„ laddas inte alla inlĂ€gg som tillkommit sedan den tidspunkten sĂ„ man mĂ„ste ladda om sidan för att se alla inlĂ€gg igen och dĂ„ skrolla manuellt till det senaste inlĂ€gget du har var pĂ„