Fixat till översiktssidan för “Taggar” så att de nu är grupperade och mer användbara. Du som användare får gärna hjälpa till och märka upp ämnen med taggar.
Bytt logo både i mobil- och desktop-läge. Samt bytt färg på den i både det mörka och svarta-temat.
Det går att ge flera gillningar ändå. Du får dock trycka ok varje gång tills den har räknat av lite av de 50 man får ge per 24-timmarsperiod.
När jag fick utmärkelsen Galet Kär så gav jag över 50 per 24-timmarsperiod ifall det skulle räknas fel.
Under Verktyg har du en sektion “Avancerade modeller och verktyg”
De två sista länkarna är trygghet- och frihetkalkylatorer. Båda går till samma Fire räknare.
Känns som tårta på tårta. Vad är syftet med att ha två länkar där du hänvisar till trygghet och frihet?
Ena borde väl tas bort?
Eller har du missat att länka till en annan räknare för Trygghet?
När man är i forumet (på mobilen) går det inte komma till start-sidan eller till pod-avsnitten. Förut kom man till Rikatillsammans.se om man tryckte på loggan. Väljer man avsnitt i menyn kommer man till trådar om avsnitten. Enda sättet verkar vara att skriva i adressfältet.
Vet inte riktigt vad det beror på, men sedan typ senaste uppdateringen av forummjukvaran så blir det ibland så att jag inte kan scrolla vidare i en tråd (Safari på iOS 18.0.1). Oftast brukar det släppa på ett eller annat sätt men vet inte riktigt om det är något speciellt handgrepp som krävs.
Problemet är att en del - inkl. jag - upplever att kram-emojin har använts ironiskt och sarkastiskt. Jag tänker att i den situationen som du skriver får man använda och skriva en kort kommentar som att jag “jag känner med dig” eller “jag fattar att det känns tufft” eller liknande så kommer det inte misstolkas.
Ja, tyvärr en avvägning jag gjort. Extremt få gå från forumet till hemsidan. Dessutom försöker jag göra forumet mer navigerbart för avsnitt, t.ex. genom avsnitts-taggen eller menyn längst nere. Kan dock lägga dit en länk till startisdan.
Jag tycker det är bra. Man får skriva vad man tänker helt enkelt. Prova att gå in i dom trådar du anser dig bli kölhalad i och läs. Så slipper samma saker återkomma i 40 olika trådar