Jag har gjort några uppdateringar i forumet förutom det med AI som är i en separat tråd nedan. Kan jag be dig att prova att ladda om forumet Ctrl + F5 / Cmd + F5 och rapportera eventuella konstigheter som du upplever.
Jag har hittat en konstig grej. Det är folk på forumet som inte håller med mig.

Dagens asgarv! Tack! ![]()
Ändå ganska bra. Du ser ju nästan två inlägg ![]()
Har hänt mig tvärt om också @janbolmeson alltså att man skriver i blindo för ens inlägg är bakom tangentbordet (Apple fön). Dont ask me why
Har sjukt mycket buggar i chatten efter senaste uppdateringen. Skrivrutan försvinner, chattens text döljs, det går ofta inte svara eller reagera på inlägg osv.
Ofta krävs att RT stängs ner och startas om för att fixa tillfälligt. ![]()
Kan ni försöka få det inspelat på ett skärmklipp eller liknande så att jag kan rapportera till utvecklarna?
Vill du ha med svordomar och ansiktsuttryck också eller räcker stumfilm på skärmen? ![]()
En bug!
Hela chatten och nästan textrutan trycks upp i skärmens övre kant, lite störigt.
Ska försöka ta fler skärmdumpar, glömmer oftast. ![]()
Att skicka gifs har slutat fungera.
Safari på iPhone med Firefox Focus aktiverat som tillägg för att sköta innehållsblockeringen och spårningsskyddet.
Vet inte om det är relaterat, men jag har börjat få annonser, som patreon.
Ibland tomma.
Ja. Precis samma för mig.
Får också annonser både när jag sitter vid datorn och på telefonen (android).
Precis som för dig är de ibland tomma.
Samma här, ser annonser eller tomma rutor på datorn men främst tomma rutor där det står annons i på min Iphone.
Är patreon, men använder annonsblockerare på min webläsare på telefonen.
Edit
Bild från telefon hur de tomma annonsfälten ser ut. Kanske att det ska se ut så?
Och om jag backar i browsern så studsar/skakar fönstret en kort stund.
Har en skärminspelning, men får inte ladda upp det formatet här.
Chrome på iPhone.
Ok, jag tror att jag har fixat till det hoppande i chatten. Kan ni bekräfta?

![]()
Jag har inte upplevt att det hoppat lika mycket nu men det har varit rätt lugnt i chatten med så får återkomma ![]()
Ska vara fixat nu också. Bekräfta gärna!