Det är nåt fel på chatten, verkar som att det enbart går att posta giffar där nu.
Jag vet inte om detta är ett nytt problem, men jag brukar kika igenom vad som hänt sedan sist på forumet med knappen Senste. Den missar trådar. Ibland dyker de upp om man laddar om listan igen med samma knapp.
Senaste exemplet jag noterade (eftersom jag får aviseringar för det) är tråden “Hedga elpriset - investera i ett batteri”. Senaste posten i den tråden är 2 timmar gammal, men i Senaste-listan fanns den inte med de första gångerna jag tittade, men så småningom dök den upp där.
Så här ser forumet ut i Safari idag
. Testat stänga ner, starta om. Kollat så IOS är senaste uppdateringen. Inte heller pga låg hastighet. Websidan med tex avsnitt etc. funkar som vanligt.
Det är bara Jan som har skalat ner och förenklat designen lite ![]()
Ah! Som ett mellansteg ner till runsten, hammare och mejsel ![]()
![]()
Har det löst sig? Verkar fungera i safari för mig?
Nope! Testat med och utan VPN också om nu det skulle störa.
iPhone iOS 17.3.1 Kör du också den ver?
Ja… kan du kolla så att du inte kör något konstigt gränssnitt/tema i forumet?
Under inställningar => profil => gränssnitt?
Kan du prova byta till t.ex. mörkt?
Aldrig ändrat på det. Alltid kört fabriksinställning.
Testade nu men samma sak. Bara navigeringen som är mörk.
Skitskumt
Jag gissar att css:en inte laddas för dig. Kan inte kolla strukturen nu, men om css ligger på en annan server/cdn, så kan det vara ett dns-problem hos dig som gör att det inte laddas.
Det funkar på ios för mig i safari.
Funkar nu. Plötsligt. Ingen aning men all Good ![]()
![]()
Jag tittade lite snabbt på server-strukturen nu, och css:en ligger på samma server, så det var antagligen något annat som gjorde att du inte fick ner css:en. Kan ha blivit cacheat en trasig css i din cache eller nåt.