Då har forumet idag blivit uppdaterat till 3.2.0. Jag håller fortfarande på att identifiera förändringar, men låt oss hjälpas åt.
Mycket AI-funktioner, ska försöka släppa dem till er efterhand om ni inte ser dem.
Vill man läsa mer så finns info här:
2 gillningar
Några uppenbara förändringar…
Sammanfattning av trådar - nu på svenska
Äntligen sammanfattar den trådar på svenska. Sedan lämnar ju stycke-indelningen en del att önska.
AI-hjälp att välja kategori / etikett
Fungerar det här för er andra också?
3 gillningar
Don’t like it. Det var svårt att hitta chatten. Det ska vara som det alltid har varit, banne mig!!
Arre
6 Februari 2024 13:09
4
Jag tycker att chatten verkar ha fått mer problem av samma buggar som tidigare. Den hoppar över meddelanden nästan varje gång jag har gått i i forum-chatten idag
Det fladdrade förbi i min mejl att ni @axr , @vesuvio och några till tyckte det var några buggar i chatten, stämmer det?
Om ja, kan jag be er beskriva dem så ska jag försöka kolla på dem, men än hellre kolla gärna i Discourse-forumet (eller rapportera direkt där):
2 gillningar
Arre
6 Februari 2024 13:26
5
Samt att för oss som har fler chattar än en, när jag går in via mobilen så måste jag varje gång välja vilken chatt som jag ska öppna. Förut så öppnades den senaste chatten man var inne i direkt.
Edit: Bara för att jag skrev det här så verkar det inte funka på det sättet längre
1 gillning
AimHigher
(AimHigher)
6 Februari 2024 13:37
6
Tack för infon
Nu vet jag varför systemet var nere i nån minut idag.
Fick Bad Gateway och liknande fel.
Men bara någon minut innan det fungerade igen.
1 gillning
Ja, det var typ 5 minuter mellan 09:29 och 09:34… tydligen tog det lite längre tid än de hade förväntat sig.
Ja, man man behöva ladda om forumet Ctrl + F5.
2 gillningar
MattiasA90
(Mattias Andersson)
8 Februari 2024 15:22
8
Verkar inte fungera för mig. Den sammanfattar fortfarande på engelska.
Edit
Testade några fler trådar. Var bara nån enstaka som blev på engelska. Testade t.ex min investeringsdagbokstråd . Där blev det engelska
1 gillning