Buggar i chatten? đŸ€”

Vi Àr mÄnga buggar i chatten

2 gillningar

Den hÀr Àr tyvÀrr bortom all rÀddning

Det gÄr inte att backa ut till chattmenyn om man har helskÀrmslÀge pÄ t ex forum-chatten (pÄ dator) :sweat_smile:
Inget jÀttebekymmer kanske men @axr trodde nog att det blivit fÀngelsetid dÀr en svÀng :joy:

let me out of jail!!

2 gillningar

Har problem att jag inte fÄr notiser nÀr jag blir taggad i chatten. Fungerar fint nÀr jag har chatten uppe men om jag stÀnger ner och sen tar upp igen sÄ fÄr jag bara notiser frÄn forumdelen (fungerar bra) men inte chatten nÀr jag kommer tillbaka. :pleading_face:

4 gillningar

Tack
 upplever det problemet ocksĂ„. :see_no_evil: Ska se om det gĂ„r att göra nĂ„got Ă„t.

Vilket tema anvÀnder du? Det vita eller mörka?

2 gillningar

Vita temat. PÄ mobil frÀmst (om det spelar nÄgon roll?). :sweat_smile::see_no_evil:

1 gillning

Jag fick notifiering (via mail) frÄn chatten igÄr, sÄ det verkar funka Ätm dÄ.

1 gillning

Dags att bli seriös, kompis. Man ska vara seriös.

2 gillningar

Och stark.

2 gillningar

Jag ser nu att man uppmanas att skicka giffar i denna trÄd! Vad kul!

2 gillningar

NĂ€r chatten ”kanar ivĂ€g” och skapar en massa tomrum under textrutan Ă€r störigt. Jag försöker notera varför och nĂ€r utan att bli klokare. Är det fler som mĂ€rkt av detta?

Ja OCD-gÀnget, jag ska ladda snart.

4 gillningar

Jag har samma, nÀstan alltid. :see_no_evil:

1 gillning

1 gillning

Ditt fel alltsÄ? Jag trodde bara du sabbade chatten med :soccer:

1 gillning

1 gillning

Japp! Ofta! Superstörigt. Försöker zooma in, sen ut igen snabbt (trick frÄn axr) men hjÀlper typ i 5 sek sen samma grej igen.

Helt random. Ibland. Ibland inte.

1 gillning

Syntax error. Does not compute.

1 gillning

Finns det ingen som kan data hÀr som kan fixa det?

2 gillningar

Det slutar hÀnda om man laddar om, alt om man pinch zoomar in och sedan zoomar till vanlig nivÄ igen.

2 gillningar

I 5 sek för mig, oftast. Helt galet ibland. Det Àr dÄ jag bara orkar lÀgga emojis :joy:

4 gillningar