SkrattaTillsammans - stora blooperstråden

Hehe, håller helt med! :joy:

Var det du som klippte Jan’s klapp i avsnitt #106? :wink:

2 gillningar

Nej, det var innan min tid! :rofl: :no_mouth:

2 gillningar

Bra bild på Jan för Memes, gjorde en Jan från en alternativ verklighet där han är en ond finansminister. Med getskägg såklart.

13 gillningar

Den är briljant! Har ett par andra från de avsnitten också, ska se om jag kan leta fram dem!

2 gillningar

Ni vet när man råkar köpa någonting och sedan ska berätta det för någon annan? I @janbolmeson:s fall handlar det orimligt ofta om investeringar.

11 gillningar

Så enormt bra idé! Mer mer mer!

2 gillningar

Stor igenkänningsvarning på den! :joy: “Älskling, du vet när jag sa att jag bara skulle köpa en? Josåatt…”

5 gillningar

@JohanE Kejrå, här kommer en till! Det här är nog en av de grejerna jar retat Jan för mest sedan avsnittet spelades in. “Ska bara visa lite” :rofl:

15 gillningar

Jag brukar bara lyssna på podden och fattade inte varför Caroline flippade ut då … men NUUUU förstår jag.15 grafer med 2 punkters text :rofl::rofl:

7 gillningar

Hehehe, det är inte alltid så tydligt i podden! :rofl:

1 gillning

Ni vet den där gången @janbolmeson inte fick en syl i vädret? Precis, jag tycker också att det är svårt att komma ihåg, men såhär såg det ut :rofl:

23 gillningar

A for trying :joy::+1:

(minst 20 tecken)

2 gillningar

Haha, samma här. Minns faktiskt den här sekvensen från det avsnittet…som jag alltså bara lyssnade på. Det här gav en helt ny dimension :slight_smile:

2 gillningar

Sällan jag IRL-LOL:ar åt sånt här…men nu skrattade jag högt! :joy:

2 gillningar

Helt klart womansplainad :smiley:

2 gillningar

Länka på nytt är ni snälla! :smiley:

1 gillning

Länka vart? Till klippet? :slightly_smiling_face:

1 gillning

Igår gick det inte att se men nu kan jag :wink: Tack, oavsett om det bara gick bättre idag eller inte

1 gillning

Det var längesedan skratt, ska bli bättre på att lägga upp dem här!

6 gillningar