Spiltan aktiefond investmentbolag i tjänstepensionssparandet?

Någon som vet om någon bank har spiltan aktiefond investmentbolag som val i sitt tjänstepensionsutbud? Jag har länsförsäkringar nu och där finns bara deras indexfonder och nån från lannebo och skulle vilja ha exponering mot investmentbolagen i tjänstepensionen.

Jag har den via Swedbank.

1 gillning

Jag har den som val via löneväxlingen på Nordnet.

1 gillning

Tillhör du något kollektivavtal? SAF-LO har iallafall inte med spiltan aktiefond investmentbolag i nåt av sina avtal med pensionsbolagen :pensive:

Ja precis det är ju det som är kruxet. Jag har SAF-LO på en del och den andra är FTP då jag är anställd inom bank och försäkring, jag är osäker vad som gäller för FTPn, hade gärna flyttat in den om det gick men vet inte om den också är en avtalslösning eller vad det kallas