Båda är utmärkta fonder. De avkastar dock inte så mycket just nu. Men de är säkra.
En helt ny fond är AMF Företagsobligationsfond. Den fick en tråkig start i samband med börsnergången i höst, men med 0,15% i avgift ser den onekligen intressant ut. Min gissning är att den kommer prestera ungefär som Spiltan Räntefond Sverige.